Celkový počet zobrazení stránky

pondelok 7. apríla 2014

To čo by v obchodoch malo byť, ale nie je.

Ahojte :)


Dnešný článok bude tak trochu sťažovací a to hlavne z dôvodu malého výberu v obchodoch s kozmetikou. 



Dnes som nabehla do nemenovanej drogérie, nakoľko sa mi minul make-up, ktorý som si ale zhodou okolností objednávala cez internet, lebo na Slovensku pre ho pre istotu ani nemajú. V drogérkach mám vždy také tendencie, že naozaj detailne prezerám každý jeden produkt všetkých značiek, vystavených v tých boxoch, či ako sa to volá. Dnes tomu nebolo samozrejme inak, len som sa skôr zameriavala na make-upy. Pri ich porovnávaní, vlastne to som ani porovnávať nemusela, som si hneď všimla, že všetky odtiene sú viac menej na tmavý typ pleti. VYZERÁM SNÁĎ AKO HISPÁNKA, RESP. VYZERÁ TAK ASPOŇ POLOVICA SLOVENSKÝCH ŽIEN?!? 

Ja naozaj nerozumiem, ktorý inteligent objednáva tie produkty do tých obchodov. A to podotýkam ja som na tom ešte relatívne dobre, poznám totižto dievčatá, ktoré majú tak bledú pleť, že naozaj netuším čo si na ňu dokážu vybrať. 
Okrem naozaj tmavých farieb je tu aj ďalší problém a tým je, že drvivá väčšina make-upov má ružový podtón. Ja mám žltý podtón a najhoršie na tom je že v mojom prípade je môj krk maximálne žltý a svetlý. No perfektná kombinácia :/ Ale tak nakoniec som si nejaký vybrala od NYC, síce je mierne ružovkastý ale tak čo narobím.... Budem ho musieť patlať na celý krk aj dekolt, naozaj sa už neviem dočkať keď budem nosiť tielka... :/


A najväčší odpal je osvetlenie v predajniach :D WAW. Inteligenti :D Normálne sa čudujem, že nezhasnú, aby sme si len po hmate dačo vybrali a išli zaplatiť. Dnes mi ešte ako bonus veľmi "ochotná" predavačka dala jasne na vedomie, že nech nestojím pri tých boxoch veľmi dlho, lebo jej sa tam nechce pri mne stáť, aby som náhodou citujem: " Niečo nepotiahla".... Naozaj, to bola posledná kvapka už aj tak dosť znechuteného nákupu. Schytila som ten svoj "slávny" make-up, zaplatila a radšej šla domov.



Je to škoda, že v podstate drogéria pomaly na každom rohu, ale výber žiadny. Neviem prečo dodávatelia zabúdajú na to, že aj v tak malej krajine je veľa dievčat a žien, ktoré by mohli byť ich potencionálnymi zákazníkmi, ale tie často krát ani byť nemôžu, lebo nebudú hádam chodiť dvojfarebné. Asi zabúdajú, že svet nie je len Amerika, Austrália, Anglicko a Francúzsko.



Máte aj vy podobný problém s malým výberom v obchodoch ako ja?



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára