Celkový počet zobrazení stránky

nedeľa 22. júna 2014

Slávnostné denné líčenie

Ahojte :).

Dlhšie som rozmýšľala nad novým tutoriálom pre vás, a keďže sa blíži koniec školského roka, obdobie promócií, svadieb a iných slávností, bude dnešný návod  venovaný práve týmto udalostiam.

Tento tutoriál je naozaj veľmi jednoduchý, decentný a využiteľný pre akúkoľvek farbu očí, či šiat.

1. V prvom rade je potrebné ošetriť oči očným krémom. Ten zabezpečí zjemnenie očného okolia a tým výrazne zníži vpíjanie líčidiel do vrások.

2. V druhom kroku som použila podkladovú bázu na oči, aby farby pekne vynikli a celé líčenie vydržalo bez pohnutia po celý deň.

3. Na celé pohyblivé viečko som použila telový matný očný tieň. Ten som naniesla pomocou prstov ( prsty dokážu naniesť väčšie množstvo tieňa, než samotný štetec :) )

4. Telovú farbu som naniesla aj po celej línií spodných rias. Líčenie tak pôsobí viac dymovo.

5.  Následne som celé oko vykontúrovala studenou šedofialovou farbou, aby som oku dodala hĺbku.

6. Rovnaký tieň z 5. kroku som použila aj do vonkajšieho kútika oka. Vo vonkajšom kútiku tieň držte v  tvare písmena V. Tak oko jemne vykreslíte a ohraničíte. Nepresahujte úroveň konca obočia.

7. Čistým roztieňovacím štetcom, jemnými pohybmi dopredu a dozadu som všetky nanesené farby zjednotila a odstránila všetky tvrdé prechody. Pod obočie som naniesla matný vanilkový tieň.

8. Na dodanie "šťavy" a plastičnosti, som do stredu očného viečka a vnútorného kútila naniesla jemný perleťovo-ružový tieň. Tým som oko otvorila a opticky zväčšila. 

9. Čiernou gélovou linkou som veľmi jemne orámovala horné viečko. "Chvostík" som veľmi nepreťahovala, nakoľko som chcela celé líčenie držať v jemnom duchu. Ak však máte chuť na dramatickejšie líčenie, linku výrazne pretiahnite.

10. Nakoniec som riasy natočila a pretrela niekoľkými vrstvami špirály.

11. V neposlednom rade určite nezabudnite ani na obočie. Práve obočie je čerešničkou na torte každého líčenia.



Dúfam, že sa vám dnešný tutoriál páčil a prajem vám krásnu nedeľu.

Majte sa. Vaša K :)



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára