Celkový počet zobrazení stránky

štvrtok 10. apríla 2014

Štvrtkový pokec: Môj život nie je len make-up

Ahojte :)

Dnešok začal neskutočne chaoticky pre mňa.  Prepočula som 2 budíky, takže som vstala až niečo po 10. To by samozrejme nebol žiaden problém, keďže mám voľný deň, no zádrhel to však má. Dnes bol posledný možný termín odovzdania životopisu a motivačného listu na študentskú stáž. Ja ako žena činu :D som nemohla túto ponuku prehliadnuť a rozhodla som to skúsiť. Rozospatá som trielila k notesu, aby som stihla za tak krátky čas napísať zmysluplný motivačný list a CV v europass (ten kto to vymyslel bol čistý blázon). Nakoniec som zo seba vysúkala nejaký text a v hodine dvanástej, v tomto prípade doslovne, som ho poslala na určenú adresu. Stihla som to práve v čase uzávierky. Uf, ale bolo to o chlp. No ako hovorím chaos. :D

Presne takto som vyzerala :D


Keď som sa konečne upokojila a moja tepová frekvencia sa ustálila na normálnej hodnote, uvedomila som si, že ma ešte čaká pohovor, v pondelok. Samozrejme väčšina z vás si asi povie, že no a čo, ale ja som maximálny streser. No nič to, ja to zvládnem, dúfam, musím... A ak nie, nebudem prvá a ani posledná. Každopádne držte palce :)

Okrem tohto problému čisto študentského, mám aj jeden z kategórie beauty. Jedná sa o lupiny. Zase raz sme sa prehupli do teplejšieho obdobia jari a leta, keď moja hlava sa rozhodne vrátiť mi všetko zlé, čo som jej pravdepodobne spôsobila počas zimy.

Je to veľmi nepríjemné. Skúsila som nespočetné množstvo šampónov, rôznych zázračných sér a babských receptov. Jediná vec, ktorá mi ako tak pomohla, bolo tonikum od L-recapinu, no ten je primárne určený na vypadávanie vlasov a stým ja naozaj problém nemám. Vlasov mám tak na 3 hlavy :D Takže som úplne stratená :( 

Poznám kopec ľudí, ktorí bojujú s lupinami predovšetkým v zimnom období, ale ja som práve asi jediný opak :D a vôbec netuším prečo. O svoju hrivu sa dobre starám, používam kondicionéry, masky, séra, ale tohto neduhu sa nie a nie zbaviť.

Ak máte vy nejaké osvedčené recepty na boj s lupinami, napíšte mi do komentára. Budem zaň veľmi vďačná :)

Majte sa krásne :*

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára