Celkový počet zobrazení stránky

nedeľa 6. apríla 2014

Kto som, čo som

Ahojte :)

Na úvod je samozrejme slušné sa predstaviť. Volám sa Katka, mám 22 rokov a som zbláznená do make-upu a všetkého čo s ním súvisí :D.

Nie som žiadny profesionál, ale tejto sfére sa venujem už nejaký ten piatok. Pozeraním rôznych tutoriálov, blogov a iných zasvätených kanálov som sa toho dosť naučila. (Aspoň mám ten pocit :D) A o tieto moje poznatky by som sa chcela s vami postupne deliť. Veď ako sa hovorí všetko dobré posúvaj ďalej :) Samozrejme blogov na tematiku Make- upu, krásy, zdravia a podobných záležitostí je už po internete ako húb po daždi, ale tak jeden navyše nezaškodí. Či? :D Každopádne som rada, že som si tento svoj bločík založila a dúfam, že sa vám bude páčiť. :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára