Celkový počet zobrazení stránky

streda 11. júna 2014

Recenzia: nočný a očný krém SORAYA

Ahojte.
Konečne sú všetky povinnosti súvisiace so školou ukončené a tak sa môžem venovať aj vám :).
Dnes tu mám pre vás moju prvú recenziu. Venovaná bude očnému a nočnému krému od značky SORAYA. Musím sa priznať, že nikdy predtým som o tejto značke ani nepočula. Až raz, keď som sa len tak náhodou zastavila v Lidli pri regáli s kozmetikou. 
Čítať ďalej

Väčšinou kozmetiku v Lidli vôbec nekupujem, nanajvýš len nejaké odličovacie tampóny. Ani neviem prečo, no tieto krémy ma zaujali na prvý pohľad, tak som si povedala prečo nie, nie sú drahé a aj tak už mám krémový deficit, tak som si ich prihodila do košíka a musím uznať, že som dobre urobila. Sú totižto úplne super !!!


1. Multiaktívny hydratačný nočný krém.


Podľa výrobcu tento krém vyrovnáva vrásky, znižuje drsnosť, zlepšuje pružnosť pokožky, dáva pokožke oddýchnuť a uvoľniť sa a dáva jej pocit silnej hydratácie. No hotový zázrak za 3 eurá.

Síce na prehnanú chválu napísanú na obaloch som nikdy nebola, musím uznať, že tento krém si ma hneď získal. Obal je jednoduchý, sklený, s bledomodrým vrchnákom. Obsah krému je štandartných 50 ml.

Samotný krém je s príjemnou sviežou vôňou. Nie je mastný, čo mi vyhovuje, nakoľko moja pleť je mastná sama o sebe. No na druhej strane nie je ani  príliš vodový a veľmi dobre sa nanáša a rovnako aj rozotiera.


Čo sa týka účinkov, ktoré by mal mať, samozrejme, ako pri väčšine produktov sa jedná o marketingový ťah, takže popis treba brať s rezervou. No aj keď po nanesení mi tvár zázrakom neomladla o 10 rokov, určitý efekt bol viditeľný.
V prvom rade po vsiaknutí, ktoré bolo celkom rýchle, som mala pleť krásne jemnú a vláčnu. Pri ústach mám už v mojom veku dosť výraznú vrásku a neviem či si to sama nahováram, ale mám pocit, že je menej viditeľná, než bola predtým. Rovnako pozitívne musím hodnotiť aj hydratačné účinky, aj keď mám mastnú pleť, občas sa mi vytvoria v okolí koreňa nosu suché miesta a tento krém si s nimi ľahko poradí a pleť je relatívne v poriadku aj na druhý deň.

Za mňa môžem tento krém vrelo odporučiť. Jeho ľahké zloženie s kyselinou hyalurónovou určite poslúži v letnom období ako skvelý pomocník na ukľudnenie pleti. Cena ako som už uviedla predtým sa pohybovala okolo 3-4 eúr. 

2. Hydratačný očný krém vyhladzujúci.



Čo prezrádza obal: Krém zaisťuje 24 hodinovú hydratáciu, vracia hebkosť pokožke, redukuje tmavé kruhy a vačky pod očami a znižuje viditeľnosť vrások.

Obal je typický pre očné krémy. Biela tubička s malým aplikátorom na jednoduchšie manévrovanie. Obsah krému je 15 ml. Na obale je uvedené, že krém je bez parfumácie, aj keď tam jemnú vôňu cítim, nie je to nič nepríjemné, ba práve naopak. Tento krém je hutnejší, než nočný krém. Na celé oko stačí naozaj veľmi malé množstvo, ktoré jednoducho rozotriete na celé očné okolie. Rýchlo sa vsiakne a pokožku pekne vyhladí.


Používam ho aj ráno aj večer. Je dobré používať očné krémy pod korektor alebo make-up, ktorý aplikujete do očného okolia, nakoľko hydratované očné okolie má menšie tendencie vpíjať make-up do vrások. Krém vôbec neštípe a na pokožke je príjemný a ľahký.

V prípade odstránenia kruhov a vačkov pod očami musím byť však mierne kritická, nakoľko zázračný efekt sa ani po opakovanom použití v takej miere nedostavil. No aj tak som spokojná. 

Aj tento krém môžem za seba v kľude odporučiť, predovšetkým mladým dievčatám. Cena sa pohybovala okolo 2 eúr.


Tak to by bolo na dnes všetko. Dúfam, že recenzia bola pre vás prínosná a ak niekedy na túto kozmetiku v Lidli narazíte, tak ju vyskúšate.


Majte sa krásne a užívajte si krásne teplé počasie. Vaša K:)








Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára