Celkový počet zobrazení stránky

nedeľa 20. apríla 2014

Smokey eyes

Ahojte :)


Dnes vám opäť prinášam inšpiráciu na líčenie očí. Jedná sa o dymové smaragdové líčenie.



Postup:

1: Ako pri každom líčení očí som prvé aplikovala na celé viečko podkladovú bázu. Tá je potrebná na zafixovanie a rozžiarenie tieňov. 

2: Kajalovou ceruzkou som vo vonkajšom kútiku vytvorila písmeno V a malým štetcom vytieňovala. Držte sa vytvoreného písmena, nerozmazávajte ceruzku priveľmi k obočiu, ani do stredu oka. Štetec použite len na zjemnenie farby z ceruzky.

3: Roztieňovanú ceruzku som zafixovala čiernym tieňom.

4: Čistým roztieňovacím štetcom som pohybmi dopredu a dozadu poriadne roztieňovala čiernu farbu na  ohybe viečka, aby pôsobila jemnejšie.

5: do stredu pohyblivého viečka a aj do kútika oka som aplikovala trblietavú zelenú farbu a znovu som ju čistým roztieňovacím štetcom prepojila s čiernou farbou.

6: Následne som aplikovala tenkú gelovú linku na horné viečko. Nevytvárala som chvostík. linku som držala len v rozmedzí oka.

7: Spodnú líniu oka som orámovala čiernou ceruzkou, ktorú som vytieňovala smaragdovo- zeleným očným tieňom. Ten je použitý len vo vonkajšej polovici oka.

8: Do vnútornej časti oka som dala rovnakú zelenú farbu, ktorú som použila aj na horné viečko.

9: Nakoniec som horné a spodné riasy pretrela vrstvou maskary a HOTOVO.

Pri výraznom líčení očí sa stáva, že očné tiene opadajú. Preto odporúčam oči nalíčiť ako prvé a až potom naniesť make-up alebo pri líčení použiť vreckovku, ktorá zachytí padajúce čiastočky.

Dúfam, že sa vám dnešný návod páčil.

krásny deň :* K

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára